Een kijkje achter de schermen

Een kijkje achter de schermen

Even meebeleven.... We tonen u graag een kijkje achter de schermen tijdens een fotoshoot. Op deze pagina kunt u lezen en zien op welke manier wij bezig zijn met de fotografie voor de campagne voorjaar 2018. Een prima manier om een stukje mee te beleven hoe alles in zijn gang gaat...



Bekijk ook de making of van onze collega's van Speksnijder Bruid & Bruidegom

Making of Bruid & Bruidegom

One Way Ticket

Thematiek

'Er is goed nieuws: de grootste verandering zit dit komende seizoen in de kleding zelf. De mode is minder basis en er is ruimte voor creativiteit en nieuwe vormen. Een welkome impuls. Een uitdaging voor merken om met designers te gaan werken. Zij kunnen nieuwe dingen ontwerpen waarbij ze verstand van patroontekenen moeten hebben. Dus geen stilisten die mode-items kopiëren. Het nieuwe plaatje is een collage: verschillende materialen, kleuren, prints en stijlen worden met elkaar gecombineerd in één outfit en lagen spelen daarbij een belangrijke rol. Dit gegeven wordt vertaald in een samenwerking van fashion en design. Zij gaan het voortouw nemen door tegenovergestelde werelden bij elkaar te brengen in één ouftit of ontwerp.Een One-way ticket naar een creatieve en zich steeds vernieuwende modezomer!'

Maxi Roozendaal

Campagne

Zo komt een modecampagne tot stand: Wij starten ieder nieuw modeseizoen op rondom een bepaald thema. Deze thema’s worden aangereikt door toonaangevende trendwatchers zoals Li Edelkoort en Christine Boland. Alle modeontwerpers houden deze trends -die overigens veelomvattender zijn dan alleen mode- in de gaten. Zo ontstaat een samenhangend geheel met stijlen, sferen én natuurlijk mode! Onze vaste adviseur en visual merchandiser, Maxi Roozendaal, van Shopfokus filtert uit de verschillende thema’s een passend verhaal voor Speksnijder. Dit seizoen: 'One-way ticket' waarbij het gaat om echte nieuwe dingen. Een oneliner van Maxi Roozendaal leest u in de quote hiernaast of hierboven.

Thema

Bij het omschreven thema is tijdens een meeting bij ons reclamebureau Muntz uit Amersfoort, een passende fotolocatie gezocht. Als eerste is de focus natuurlijk op de nieuwe voorjaar/zomercollectie. Om hierbij het juiste gevoel te creëren is een unieke locatie een must. Het gevoel van werelden bij elkaar brengen en contrasten overbruggen is prima te vinden in een oude vervallen en leegstaande fabriek? Deze vonden we in Ede; De Enkafabrieken die al jaren leegstaan en flink vervallen zijn waardoor een fantastische doorleefde sfeer is ontstaan. Leuk om te weten dat in deze fabrieken vroeger kunstzijde (viscose) werd geproduceerd. Het terrein is nu onderdeel van projectontwikkelaars die het complex met woningen een nieuw leven in gaan blazen. Gelukkig wel met behoud van een aantal karakteristieke delen van de oude bebouwing. Voor de bruidsfotografie hebben we ook dankbaar gebruik gemaakt van dit gebouw. De sleetse sfeer past ook uitstekend in contrast bij de romantiek van bruidsmode!

Foto's en video

Bekijk de foto's in de slider bovenaan deze pagina en zeker de video hieronder. Beleef een stukje van onze fotoshoot mee, veel kijkplezier!


Marketeer

Chris van Bruchem

Inspireren...

Altijd leuk om even te zien hoe een campagne tot stand komt. Beelden zijn belangrijk, daarom besteden wij hier volop aandacht aan. Kunnen we u fijn inspireren!

Marketeer

Speksnijder Veenendaal